Subject: Raasna kraavi uuendustöödest teavitamine
From: Kristi Välbe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jul 2024 14:18:17 +0300

Transpordiamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Teavitame Teid, et Põllumajandus- ja Toiduametil on 2024. aastal plaanis
alustada uuendustöödega riigi poolt korras hoitaval ühiseesvoolul Raasna
kraavil. Tööde lõigule jäävad ka Teie hallatavad 14187
Pajusi-Sepasaare-Mällu tee (katastritunnus 57301:002:0843) ja 14170
Põltsamaa-Pajusi-Luige tee (katastritunnus 57301:002:0826) kinnisasjad.

Raasna kraavi uuendusprojekt „Raasna kraavi pk 0,00 – 2,91 uuendamine
2023“ (töö nr 2023062) on koostatud INSENERIBÜROO URMAS NUGIN OÜ
(äriregistrikood 10696600) poolt 2024. aastal ja maaomanikega/maa
haldajatega kooskõlastatud.

Seoses eeltooduga edastame Teile täpsustava kirja (registreeritud
Põllumajandus- ja Toiduameti dokumendihaldussüsteemis nr 6.4-2/1073) ja
asukoha plaani Raasna kraavi maaparandushoiutööde tegemise lõigust.

Kiri on saadetud teadmiseks, sellele vastata ei ole vaja. Täiendavate
küsimuste korral palun pöörduge kirja koostaja poole.

Lugupidamisega

Kristi Välbe

juhtivspetsialist

Ida regiooni Jõgeva esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 524 5978 / 4627

Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 /  <https://pta.agri.ee/>
https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.